off-line doklady sa nedajú doposlať na SFS

Príznaky poruchy:
  • systém eKasa eviduje a tlačí bežné on-line doklady
  • v eKasa systéme sa nachádzajú off-line doklady
  • off-line doklady sa nedajú doposlať
    • internetové pripojenie je v poriadku
    • systém eKasa nevykazuje žiadnu chybu odosielanej správy
    • ak sa zaeviduje nový doklad ako off-line, počet off-line dokladov sa zvýši ale ani tento nový off-line doklad sa nedá doposlať na SFS

Príčina poruchy:

nekorektný zápis do CHDÚ v prípade, že sa do PPeKK a CHDÚ zapíše zároveň:
  • informácia o exspirácii certifikátu
  • transakcia z pokladničného SW, ktorý si neoveril pripravenosť PPeKK/CHDÚ na prijímanie príkazov

Riešenie:

technická podpora PROFINESA s.r.o. vlastnými nástrojmi vykoná opravný zápis a skontroluje funkčnosť riešenia

Chyba sa môže prejaviť opakovane, pokiaľ podnikateľ neaktualizuje certifikát a bude sa mu tlačiť oznámenie o exspirácii - vždy je potrebné vykonať nový opravný zápis.

Pomohol Vám tento článok?